Оплата і доставка
Ми працюємо на умовах часткової або повної передоплати. Відповідно до цього в нашому інтернет магазині передбачені наступні способи оплати:
· Готівкою (тільки в нашому магазині за адресою м.Ковель, бульвар Л.Українки 39а)
· Післяплатою, з 20% передоплатою
· 100% оплата банківським переказом або за допомогою інтернет-банкінгу
Ви можете здійснити оплату на рахунок нашого магазину:
4149 4991 0308 8595 (карта ПриватБанку, ПІБ: КрощукБ.М), враховуйте комісію банку 0.5%
Після проведення передоплати обов'язково проінформуйте менеджерів нашого магазину. При інформуванні обов'язково повідомляйте: номер замовлення, суму оплати, час оплати.
Провести інформування ви можете:
відправити лист на нашу почтуsales@kuzov-parts.com.ua
написати в онлайн чат
подзвонити по одному з наших номерів розташованих на сторінці "контакти"
Доставка автозапчастин та комплектуючих здійснюється в усі міста України за допомогою транспортних компаній перевізників. Доставка по Україні, як правило, здійснюється 3 рази в тиждень. Більш детальну інформацію про терміни доставки, і вартості доставки можна дізнатися на сайтах компанії перевізника або у менеджерів компанії за телефонами зазначеними на сайті.
Зазвичай доставка здійснюється наступними службами:
· Нова Пошта
· Ін-Тайм
· Нічний експрес
· Гюнсел
Можливий також самовивіз запчастин з нашого складу в Ковелі а також відправка деталей попутним транспортом або нашим транспортом - ці варіанти більше підходять для доставки габаритних деталей або оптовому замовленні.
Доставка оплачується Вами окремо - при отриманні товару. Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага посилки, габарити посилки, страхова вартість посилки. Дізнатися вартість доставки посилки ви можете у конкретного перевізника у Вашому місті. Доставка здійснюється тільки по території України. Через завантаженість складів перевізників терміни відвантаження товару можуть збільшуватися на 1-2 дня.
Якщо оплата надійде до 16:00 Ваше замовлення буде відправлений в ті терміни, які вказані в картці товару, якщо пізніше - уточнюйте інформацію по телефону. Обробка замовлення здійснюється протягом усього графіка роботи інтернет-магазину. У нашому магазині немає поняття "мінімальне замовлення", тобто Ви можете оформити замовлення на будь-яку сумму. Зовнішній вид товару може відрізнятися від фотографії на сайті (наприклад, це може статися через зміну упаковки виробником).
При отриманні посилки на складі перевізника обов'язково перевіряйте цілісність упаковки і товару.
Питання щодо якості, комплектацій, наявностей, пошкоджень, пересортиці, перевіряються виключно на перевізнику. Претензії щодо отриманої посилки поза перевізника, магазину не висуваються, крім питань гарантійного випадку.