Оплата і доставка

Ми працюємо на умовах часткової або повної передоплати. Відповідно до цього в нашому інтернет магазині передбачені наступні способи оплати:

·  Готівкою (тільки в нашому магазині за адресою м.Ковель, бульвар Л.Українки 39а)

·  Післяплатою, з 20% передоплатою

·  100% оплата банківським переказом або за допомогою інтернет-банкінгу


Ви можете здійснити оплату на рахунок нашого магазину:

4149 4991 0308 8595 (карта ПриватБанку, ПІБ: КрощукБ.М), враховуйте комісію банку 0.5%

 

Після проведення передоплати обов'язково проінформуйте менеджерів нашого магазину. При інформуванні обов'язково повідомляйте: номер замовлення, суму оплати, час оплати.

 

Провести інформування ви можете:

відправити лист на нашу почтуsales@kuzov-parts.com.ua

написати в онлайн чат

подзвонити по одному з наших номерів розташованих на сторінці "контакти"


Доставка автозапчастин та комплектуючих здійснюється в усі міста України за допомогою транспортних компаній перевізників. Доставка по Україні, як правило, здійснюється 3 рази в тиждень. Більш детальну інформацію про терміни доставки, і вартості доставки можна дізнатися на сайтах компанії перевізника або у менеджерів компанії за телефонами зазначеними на сайті.


Зазвичай доставка здійснюється наступними службами:

·  Нова Пошта

·  Ін-Тайм

·  Нічний експрес

·  Гюнсел

 

Можливий також самовивіз запчастин з нашого складу в Ковелі а також відправка деталей попутним транспортом або нашим транспортом - ці варіанти більше підходять для доставки габаритних деталей або оптовому замовленні.


Доставка оплачується Вами окремо - при отриманні товару. Вартість доставки залежить від таких параметрів: відстань, вага посилки, габарити посилки, страхова вартість посилки. Дізнатися вартість доставки посилки ви можете у конкретного перевізника у Вашому місті. Доставка здійснюється тільки по території України. Через завантаженість складів перевізників терміни відвантаження товару можуть збільшуватися на 1-2 дня.


Якщо оплата надійде до 16:00 Ваше замовлення буде відправлений в ті терміни, які вказані в картці товару, якщо пізніше - уточнюйте інформацію по телефону. Обробка замовлення здійснюється протягом усього графіка роботи інтернет-магазину. У нашому магазині немає поняття "мінімальне замовлення", тобто Ви можете оформити замовлення на будь-яку сумму. Зовнішній вид товару може відрізнятися від фотографії на сайті (наприклад, це може статися через зміну упаковки виробником).

При отриманні посилки на складі перевізника обов'язково перевіряйте цілісність упаковки і товару.

 


Питання щодо якості, комплектацій, наявностей, пошкоджень, пересортиці, перевіряються виключно на перевізнику. Претензії щодо отриманої посилки поза перевізника, магазину не висуваються, крім питань гарантійного випадку.